duminică, 28 martie 2010

Know me better...

Cam asa as fi eu... cu mici amendamente, evident. :)


Advanced Global Personality Test R
Extraversion||||||||||||43%
Stability||||||||||||||||||76%
Orderliness||||||||||||||||63%
Accommodation||||||23%
Intellectual||||||||||||||||||||90%
Interdependence||||||30%
Mystical||||||||||||||60%
Materialism||||||||||||50%
Narcissism||||||||||||||||||||90%
Adventurousness||||||||||40%
Work ethic||||||||||||||60%
Conflictseeking||||||||||||||60%
Need to dominate||||||||||||||||||||90%
Romantic||||20%
Avoidant||||||||||||||||||80%
Anti-authority||||||||||||||||||||90%
Wealth||||||||||||||||||80%
Dependency||||||30%
Change averse||||20%
Cautiousness||||||||||||||||||80%
Individuality||||||||||||||||||||90%
Sexuality||||||||||40%
Peter pancomplex||||20%
Histrionic||||||||||40%
Vanity||||20%
Artistic||||||||||||||||||||90%
Hedonism||10%
Physicalfitness||||||||||||||||||80%
Religious||||20%
Paranoia||||20%
Hypersensitivity||||||||||||||||||76%
Indie||||||30%
  Take Free Advanced Global Personality  Test
personality test by similarminds.com


Adica... clean, organized, regular, self reliant, tough, positive, high self control, very good at saving money, dislikes chaos, resolute, realist, trusting, hard working, dislikes unpredictability, prefers a technical specialized career, not worrying, respects authority, enjoys leadership, finisher, normal, optimistic, controlling, prudent, modest, adventurous, does not like to be alone, intellectual, likes the unknown, very practical, high self esteem, assertive, perfectionist, busy, altruistic


P.S. Joe, tot asta scrie la fecioara? :)
P.P.S. I do like to be alone!

1 comentarii:

joe spunea...

Clean si organized da...dar, voi aveti propria voastra mizerie curata. Am fost la o amica fecioara si avea pe birou o suta de chestii inghesuite, dar stia exact unde-s toate.

Romantic 20% :)) Asa e, dar cumva tot va faceti ca nu vedeti. Ne apucati de guler si urlati la noi zicand "am si eu suflet, sunt si eu sensibila!". Of course, ca sunteti oameni, dar sunteti si roboti :)

Deci asta e concluzia, ca ai parti bune e ok, dar cand sunt prea multe parti bune, deja esti cam robotel. Chiar si asa, exista si baieti care iubesc roboteii, deci poate e de bine, mai ales ca intradevar va duce capul foarte departe si e foarte utila caracteristica asta. Adica, pe timpul cand eram cu o fecioara, o consideram ca fiind asistenta mea personala, care mereu imi amintea cuvinte cand aveam lapsus sau care mereu stia unde mi-am pus cheile cu o zi inainte.